Hjem

Innkalling til årsmøte i Oslo stupeklubb 2025

Styret innkaller herved til årsmøte i Oslo stupeklubb.  

Årsmøtet avholdes torsdag 27. mars 2025 kl. 18.30 i resepsjonen på Manglerud Bad.  

Styret inviterer med dette til årsmøte.  

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 13.mars til oslostupeklubb@gmail.com.  

Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet i arrangementet her i Spond.  

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Oslo stupeklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Oslo stupeklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett. 

Velkommen til årsmøte! 

Med vennlig hilsen 

styret