Styret innkaller herved til årsmøte i Oslo stupeklubb.
Årsmøtet avholdes torsdag 27. mars 2025 kl. 18.30 i resepsjonen på Manglerud Bad.
Styret inviterer med dette til årsmøte.
Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 13.mars til oslostupeklubb@gmail.com.
Fullstendig sakliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest én uke før årsmøtet i arrangementet her i Spond.
For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Oslo stupeklubb i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Oslo stupeklubb. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.
Velkommen til årsmøte!
Med vennlig hilsen
styret
Copyright © Oslo stupeklubb 2025